عملکردی مدیریت شده در یک شرکت موفق پخش

شرکت به پخش با 18 ماه مدیریت مجید محسنی مجد و بیش از 1500 نفر پرسنل متعهد و کوشا توانست به شعار " ما می توانیم " عمل کند

89

به نقل از ایلنا؛ توزیع و پخش مهم‌ترین رکن ایده‌های بازاریابی و فروش است که در کنار گزاره‌های دیگری مانند حمایت از تولید داخلی؛ ارایه محصول با کیفیت، به تعادل کشاندن قیمت، و… برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود. در این معادله توزیع مطلوب و کاربردی می‌تواند مهم‌ترین شاخصه رقابتی یک ساختار اقتصادی در مواجهه با رقبایی باشد که تلاش می‌کنند تا سهم افزون‌تری از بازار فروش و مصرف را به خود اختصاص دهند.

شرکت به پخش با ۱۸ ماه مدیریت مجید محسنی مجد و بیش از ۱۵۰۰ نفر پرسنل متعهد و کوشا توانست به شعار ” ما می توانیم ” عمل کند. و با رشد ۸۶ درصدی فروش نسبت به دوره های مشابه در شرایطی که اقتصاد کشور با بحران هایی روبرو بود و بعضا تولید کنندگان برای تهیه مواد اولیه یا موارد دیگر دچار مشکل می شدند، درخشان ظاهر شود.

می توان گفت که این شرکت با داشتن ۲۹ مرکز پخش در سراسر کشور و در اختیار داشتن امکانات و تاسیسات لجستیکی بالا یکی از قویترین و مطمئن ترین شرکت های پخش می باشد و با روی کار آمدن مجید محسنی مجد که پیش از این مدیرعامل یکی از شرکت های تابعه خودرو سازی سایپا بوده و مستقیم با قشر زحمت کش کارگر در ارتباط بوده، تا اکنون موفق بوده.

اکنون با سپری شدن ماه ها تلاش و کوشش تمامی پرسنل این شرکت برمدیریت، تقویت و توسعه فروش مویرگی، سازمانی و زنجیره ای نتایجی همچون توسعه ناوگان حمل و نقل، رشد ۴۹ درصدی عملکرد نسبت به بودجه سال مالی گذشته، رشد ۴۵ درصدی فروش نمایندگی های سراسر کشور و رشد ۱۰ درصدی خرید وزنی در شرایط حساسی که تحریم در سراسر کشور سایه افکنده را به همراه داشته.

در این صنعت داشتن انبارهای متعدد و کافی برای تهیه کالا و برنامه ریزی دقیق جهت توزیع سریع، عادلانه و سالم امری لازم و ضروری است، که در سال ۹۷-۹۸ علاوه بر افزایش ۲۵ درصدی فضاهای عملیاتی انبارها شاهد عملکرد صحیح مدیریت برای حفظ ساختمان مرکزی این شرکت و جلوگیری از نقل مکان به ساختمانی دیگر هستیم.

به پخش در ابتدای سال ۹۸ به عنوان یک شرکت استراتژیک و اثرگذار مطرح شد، آن زمان که در شهر های مختلف به دلیل بارش بسیار رحمت الهی سیل جاری شد و در زندگی هموطنانمان خللی رخ داد، به پخش با حضور به موقع و برنامه ریزی شده توانست قدم های مفیدی در راستای مسئولیت های اجتماعی در مناطق سیل زده برداد.

اکنون با توجه به این جایگاه مهم که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد، بازگشت سرمایه و سودآوری و استفاده از فرصت ها موضوعاتی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم و این امر محقق نمیشود مگر با دارابودن سرمایه های انسانی و افکاری که می توانند در هر شرایطی بهترین و پر ثمرترین راه را انتخاب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.